понедельник, 11 марта 2013 г.

Сьогодні проводила урок мови (тема "Присвійні, вказівні та означальні займенники, їх відмінювання"). Урок пройшов вдало. Впродовж усього уроку учні отримували кольорові картки за правильну відповідь, тому були дуже активні. Спочатку ми перевірили домашню роботу. Етап актуалізації опорних знань проходив у вигляді лінгвістичної гри (учням задавались питання за темою займенник). Після повторення, ми перейшли до вивчення нового матеріалу. Учні самостійно читали правила, а потім я провела бесіду за прочитаним. Ми вияснили, на що вказують дані займенники, та які особливості їх відмінювання. На етапі формування вмінь та навичок діти виконували тренувальні вправи. Спочатку вони провідміняли присвійні, вказівні та означальні займенники, потім працювали в парах. Останнім завдання повинна була бути робота з картками, але часу залишилося мало, тому ми зробили її усно. В кінці уроку учні поділилися своїми вражаннями від уроку та висловилися стосовно своїх очікувань від занняття (чи виправдалися їх очікування). Потім діти порахували кількість своїх зароблених карток та отримали оцінки. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий