среда, 6 марта 2013 г.

Сьогодні провела урок української літератури в 6-б класі. Урок пройшов вдало, хоча боялася, що не встигну провести все те, що було заплановано. Діти - молодці, працювали активно. На уроці ми повинні було дочитати повість В. Близнеця "Звук павутинки". На етапі мотивації ми послухали мелодію дощу, та з'ясували, що через музику дощу, шепоту листя, можна ще й почути звук павутинки. Потім ми повторили основні відомості з біографії письменника та учні висловили свої очікування від уроку. На етапі сприйняття навчального матеріалу я використовувала різні прийоми читання (читання "дощиком", читання з коментуванням, ланцюжком, за ролями, останній розділ читала я), щоб учням було цікавіше сприймати текст. В ході читання ми робили зупинки, щоб вияснити значення незрозумілих учням слів та відповідали на питання за прочитаним уривком. Після того, як ми дочитали, учні поділилися своїми враженнями від прочитаного. Я була дуже рада, що вони правильно зрозуміли цю повість (бо учні 6-а класу, на жаль, не зрозуміли зовсім, але про це пізніше). Разом ми зробили висновки. В кінці уроку я використала прийом "Незакінчене речення", де учні поділилися тим, чого вони навчилися, дізналися або зрозуміли. Учням, які постійно прцювали, я поставила оцінки. В цілому, мені мій урок сподобався. Більш суб'єкивні висновки зробить Свініна Настя, яка була присутня на уроці. Олена Юріївна теж залишилася задоволена від мого уроку. Я не отримала жодного зауваження.

Урок української літератури та презентація Конспектпрезентація.

Сьогодні я спостерігала уроки мови та літератури у Свініної Насті в 6-а класі. Урок мови пройшов цікаво (правопис неозначених та заперечних займенників). Вона дотримувалась всіх етапів уроку. За допомогою різних тренувальних вправ, учні закріпили основні правила правопису займенників. Після кожної вправи вона робила узагальнюючі висновки. Учні працювали як фронтально, так і в парах. Урок завершився узагальнючою бесідою та поясненням домашнього завдання.
Урок літератури Настя провела також вдало. Але як вона не намагалася донеси до дітей головну думку твору, учні все рівно говорили, що їм твір не сподобався. Хоча Настя змогла виправити ситуацію та пояснила дітям, що напевно вони не уважно читали повість або не читали зовсім, тому вона запропонувала прочитати їм ще раз, щоб вони нарешті змогли побачити дивовижний світ твору. Урок був завершальним, тому учні разом з вчителем аналізували образ головного персонажу. Методи та прийоми уроку: аналаз образу за допомогою складання порівняльної таблиці та "маршруту подорожі", бесіда, опитування, робота з текстом, читання з коментуванням, рефлексія. Олена Юріївна оцінила уроки Насті на 5. На мою думку, вона заслужила такої оцінки, бо попрацювала дуже добре.
Також я відвідала урок Трифонофої Карини у 5 класі. Вони продовжували вивчати "групи слів за значенням". Уроки в неї цікаві, діти її слухаються та працюють дуже активно. На уроці використані різні тренувальні вправи та презентація. Учні працювали як біля дошки, так і самостійно. Урок закінчився підсумками та домашнім завданням. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий