З сьогоднішнього дня ми почали спостереження уроків у вчителів. Я подивилася три уроки, 1-з мови та 2-з літератури. Уроки дуже сподобалися, було цікаво. На уроках літератури помітила, що дітям дуже подобається читати за ролями. Сподіваюсь, що мої уроки будуть не менш цікавими.
А ось наш розклад:
2 тиждень
Студент
|
Дата
|
Предмет
|
№ уроку та час
|
Тема
|
Дягель Наталя
(7-а клас)
|
4.03
|
мова
|
5 урок
11.40-12.25
|
Сполучник як службова частина мови
|
|
5.03
|
мова
|
1 урок
8.00-8.45
|
Сполучники сурядності і підрядності
|
|
7.03
|
література
|
3 урок
9.45-10.30
|
В. Симоненко «Перехожий»
|
Івченко Карина
(6-б клас)
|
4.03
|
мова
|
2 урок
8.50-9.35
|
Неозначені та заперечні займенники, їх відмінювання
|
|
6.03
|
література
|
1 урок
8.00-8.45
|
В. Близнець. Дивовижність і краса світу в повісті. Образ звуку павутинки.
|
|
7.03
|
мова
|
2 урок
8.50-9.35
|
Правопис неозначених та заперечних займенників
|
Лиман Наталя
(5-а клас)
|
4.03
|
мова
|
3 урок
9.45-10.30
|
Групи слів за значенням. Омоніми
|
|
5.03
|
мова
|
1 урок
8.00-8.45
|
Синоніми
|
|
8.03
|
література
|
3 урок
|
А. Малишко «Вчителька». Ліризм у творі.
|
Свініна Настя
(6-а клас)
|
4.03
|
мова
|
1 урок
8.00-8.45
|
Неозначені та заперечні займенники, їх відмінювання
|
|
6.03
|
мова
література
|
2 урок
8.50-9.35
3 урок
9.45-10.30
|
Правопис неозначених та заперечних займенників
В. Близнець. Дивовижність і краса світу в повісті. Образ звуку павутинки.
|
Трифонова Карина
(5-б клас)
|
4.03
|
мова
|
3 урок
9.45-10.30
|
Групи слів за значенням. Омоніми
|
|
6.03
|
мова
|
4 урок
10.45-11.30
|
Синоніми
|
|
7.03
|
література
|
3 урок
9.45-10.30
|
А. Малишко «Вчителька». Ліризм у творі.
|
Бажаю всім дівчатам успіху!
Ми теж сподіваємось, що ваші уроки будуть цікавими.
ОтветитьУдалитьНаснаги, творчого натхнення, методичного бачення!
Не доречно проводити практиканту два уроки в один день, краще б Настя перший свій урок провела 1 березня. Потрібно шукати доцільного розкладу.
ОтветитьУдалить